.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گلستان ميان‌دوره‌اي خبرگان برگزارنمي‌شود
اين‌كه كسي كه در معرض كانديداتوري است در جلسه‌اي شركت يا صحبت يا جلساتي برگزار ‌كند را نمي‌توان تخلف در نظر گرفت. به هر حال كسي كه مي‌خواهد كانديدا شود بايد تحرك اجتماعي داشته باشند. آن‌چه كه قانون‌گذار به عنوان تبليغات مطرح كرده است يك سري تبليغات رسمي، توزيع پلاكارد، تراكت يا اطلاعيه‌ها و فعاليت‌هاي گسترده تبليغي است كه بايد در ايام خود برگزار ...
در گلستان ميان‌دوره‌اي خبرگان برگزارنمي‌شود

وزير كشور درباره تبليغات كانديداها پيش از تعيين صلاحيت و آغاز زمان تبليغات گفت: موارد تخلف مشخص و قابل پيگرد است، اما بسياري از تحركات به معناي تخلف تلقي نمي‌شود.

به گزارش ايسنا حجت‌الاسلام‌والمسلمين مصطفي پورمحمدي در حاشيه گردهمايي روساي ستاد بازرسي انتخابات كشور در جمع خبرنگاران افزود: اين‌كه كسي كه در معرض كانديداتوري است در جلسه‌اي شركت يا صحبت يا جلساتي برگزار ‌كند را نمي‌توان تخلف در نظر گرفت. به هر حال كسي كه مي‌خواهد كانديدا شود بايد تحرك اجتماعي داشته باشند. آن‌چه كه قانون‌گذار به عنوان تبليغات مطرح كرده است يك سري تبليغات رسمي، توزيع پلاكارد، تراكت يا اطلاعيه‌ها و فعاليت‌هاي گسترده تبليغي است كه بايد در ايام خود برگزار شود. به هر حال اين‌ها موارد مشخص قانوني است كه درباره آن‌ها اگر تخلف صورت بگيرد بايد با آن برخورد شود.

وي اظهار كرد: نمي‌توان فضاي انتخاباتي را بست. مردم بايد در فضاي باز جامعه بحث‌هاي خود را مطرح كنند تا نقاط ضعف و قوت مطرح و شناسايي شوند. فضاي انتخابات بايد بانشاط و همراه با گفت‌وگو باشد تا مشاركت مردم آگاهانه و گسترده شود.

وزير كشور درباره برگزاري انتخابات مياندوره‌يي در استان گرگان پس از درگذشت آيت‌الله طاهري نيز گفت: در اين استان انتخابات برگزار نمي‌شود؛ چون رحلت اين عالم بزرگوار در روزهايي اتفاق افتاد كه چند روزي بيشتر به ثبت‌نام كانديداها نمانده است و عملا براي ما امكانپذير نيست و طبعا در انتخابات سراسري بعدي بايد انجام شود.

هم‌چنين وزير كشور در ارتباط با موافقت شوراي نگهبان براي برگزاري انتخابات رايانه‌يي گفت: شوراي محترم نگهبان توافقات اصولي در مورد مراحل مختلف داشته اما در مواردي محدود كرده است؛ در يكي، دو حوزه و در مواردي نيز به صورت موازي و مواردي را نيز به صورت كامل قبول كرده است. مي‌توان گفت كليت آن را به صورت اصولي تاييد كرده است. البته چون اولين بار است كه اين كار صورت مي‌گيرد؛ خواه، ناخواه اين احتياط‌ها مفيد است و ما نيز آن را قبول داريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.